Dnes v ranních hodinách došlo k výpadku v poskytování našich služeb. Na vině byl výpadek elektřiny telehousu našeho hlavního serverhousingového poskytovatele Casablanca INT. Za vzniklé problémy se Vám omlouváme.
Zde otiskujeme oficiální stanovisko spol. Casablanca INT k vzniklé situaci:
Vážený zákazníci,
velice se Vám omlouváme za omezení Vašich služeb, ke kterému došlo
dnes 8.4.2009 v ranních hodinách.Příčinou výpadku byla havárie (zkrat) na energetické síti mimo
infrastrukturu našeho Telehouse centra. Vzhledem k rozsahu havárie
naše záložní systémy musely bohužel omezit dodávku napájení do části
naší sítě, konkrétně do serveroven HC2,4,5 a 16. V této souvislosti
došlo i k přerušení části naší infrastruktury, která je umístěna
v těchto serverovnách. Funkčnost páteřní sítě nebyla přerušena.
K havárii došlo v čase 4:05, zálohované napájení bylo postupně
obnovováno v čase 4:10 – 4:30 a zákaznické služby byly s maximální
intenzitou znovu obnovovány od 4:30.Všichni zaměstnanci naší společnosti vyvinuli ihned po havárii
maximální úsilí k co nejrychlejšímu obnovení postižených služeb.V případě jakéhokoliv dotazu prosím kontaktujte naše technické
oddělení, tel: 270 000 235, email: tech@casablanca.czOmlouváme se za případné komplikace a děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Obchodní oddělení
Casablanca INT s.r.o.
Vinohradská 184 | Praha 3 | PSČ 130 52
Telefon: +420 270 000 270
Email: obchod@casablanca.cz | www.casablanca.cz