Nastavení pošty - TheBat!
- V hlavním menu zvolte "Účet" => "Nový..."
- Do pole "Název účtu" pojmenujte účet libovolným interním názvem.
- Klikněte na "Dále".
- Celé jméno - uveďte jméno, např. "Karel Novák". Toto jméno se zobrazuje adresátům, kterým jsou zprávy odesílány.
E-mailová adresa - napište celou emailovou adresu nastavovaného účtu (např. karel.novak@domena.cz ). Pokud chcete, aby vám uživatelé, kterým zašlete zprávu prostřednictvím takto nastaveného účtu odpovídali na jinou adresu (např. na "karel@post.cz" apod. ) vyplňte patřičnou adresu.
Firma - uveďte název firmy apod., např. "ABC s.r.o.". Tento název se spolu s položkou "Celé jméno" zobrazuje adresátům, kterým jsou zprávy odesílány. Pokud by položky jméno ani firma nebyly vyplněny, adresátům se zobrazí pouze e-mailová adresa.
- Klikněte na "Dále".
- Odchozí server (SMTP) - vyplňte "smtp.domena.xx" (Důležité informace k této položce naleznete také ve všeobecných informacích o nastavení email klientů.)
Příchozí server (POP3 / IMAP4) - vyplňte "pop.domena.xx"
- Klikněte na "Dále".
- Jméno - zadejte emailovou adresu v plném tvaru, např. karel.novak@domena.cz.
Heslo - zadejte heslo, které jste si zvolili při zakládání účtu. Pokud jste jej zapomněli, lze je nastavit v email administračním rozhraní (v tomto případě se musíte do administrace přihlásit jako "postmaster"). viz Změna hesla emailové schránky
- Klikněte na "Dále".
- V následujícím dialogovém okně zaškrtněte volbu "ne".
Pouze pokud budete chtít zkontrolovat nastavení nebo podrobněji nastavit další volby, které nejsou bezpodmínečně nutné k základní funkčnosti účtu, zaškrtněte "ano".
Klikněte na "Dokončit".
- Nyní můžete prostřednictvím právě nastaveného účtu odesílat a přijímat poštu.