Notifikace došlé pošty na mobilní telefon
V případě notifikace na mobilní telefon se v podstatě jedná o zaslání kopie emailu na mobilní telefon. Všichni mobilní operátoři v České republice poskytují možnost zaslat email na emailovou adresu přiřazenou přímo ke konkrétnímu telefonnímu číslu (dále jen "mobilemail"). Na mobilní telefon je jako sms doručena hlavička emailu s částí vlastního obsahu velikostně odpovídající jedné sms zprávě.
Tvar emailových adres
O2: vasecislovmezinarodnimformatu@sms.cz.o2.com (např. +420602123456@sms.eurotel.cz)
Vodafone/Oskar: U operátora je nejprve nutné si ve Vodafone Samoobsluze v nastavení Internetu aktivovat službu 'SMS Email' a následně si nastavit vlastní e-mailovou adresu ve tvaru např. uzivatelskejmeno@vodafonemail.cz.
T-Mobile: Pro zaslání části email zprávy ve formátu sms musíte mít aktivní službu "Email do SMSr" a ve službě si nastavit vaší emailovou adresu. Následně Vám bude sdělena vaše mobilní e-mailová adresa ve tvaru: vasetelefonnicislo@sms.t-mobile.cz
Nastavení notifikace
- Nejprve se musíte přihlásit do email administračního systému.
- Pokud jste se přihlásili ke konkrétnímu účtu, objeví se přímo Editace účtu. V tomto případě pokračujte bodem č. 5.
- V případě přihlášení prostřednictvím účtu "postmaster" klikněte v hlavním menu na "Přehled účtů".
- Klikněte na "Editovat účet" vedle příslušného účtu, ke kterému má být zasílání kopie nebo přeměrování zřízeno.
- V sekci "Doručení" vyberte z rozbalovacího menu položku "kopie"
- Do kolonky "Přesměrovat na:" napište "mobilemail" adresu, na kterou má být zaslána notofikace (sms).
- Potvrďte kliknutím na tlačítko "Odeslat".